Uitgesproken is het magazine People at Work zeker, zowel inhoudelijk als in vormgeving. Opdrachtgever Partners at Work bespreekt in dit vakblad actuele thema's zoals diversiteit in de veelal behouden wereld van de financiële dinstverlening. Het ontwerp creëert veel ruimte voor eigenzinnige mensen en hun persoonlijke verhalen.
Ufork heeft 'People at Work' samen met opdrachtgever Partners at Work ontwikkeld. Het magazine is ontworpen in het verlengde van de identiteit van het bedrijf, maar heeft ook haar eigen status gekregen als vakblad rondom executive search.
Waarom een magazine?
Waarom zou je, wat je eerder hebt gedeeld op LinkedIn, nog uitgeven in een magazine? Sociale media is vluchtig, een magazine is iets tastbaars, iets blijvends. Het is een cadeau voor je klanten waarvoor veel moeite is gedaan. Interessante gesprekspartners zijn uitgekozen met voor de sector relevante en actuele thema's. Ook de beweegredenen en keuzes van klanten worden gedeeld. Als bedrijf versterk je zo je autoriteit op het gebied waarin je expert bent.
Actueel blijven
De vormgeving van 'People at Work' is met de tijd meeveranderd om naast de inhoud ook de uitstraling actueel te houden. Zo is iedere uitgave weer een op alle aspecten vernieuwd en up to date resultaat van een vast team van opdrachtgever/interviewer, tekstschrijver, fotograaf en ontwerper.
De fotografie is gerealiseerd door Bettina Traas, de teksten schrijft Baart Koster